Porządek obrad
1.
Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta.
5.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
przyjęcie Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2025-2027,
b)
przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Borzęcin w 2025r,
c)
planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w zespołach szkolno-przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Borzęcin, ustalenia maksymalnych kwot dofinansowania opłat w 2025 r. pobieranych przez uczelnie oraz specjalności i formy kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane,
d)
trybu udzielania i rozliczania dotacji dla prowadzonych na terenie Gminy Borzęcin publicznych i niepublicznych przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego, szkół podstawowych, w których zorganizowano oddział przedszkolny i placówek, trybu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania dotacji oraz termin i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji,
e)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Brzeskiemu,
f)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Brzeskiemu,
g)
udzielania pomocy finansowej Powiatowi Brzeskiemu,
i)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Brzeskiemu,
j)
wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na działce nr 2240, położonej w obrębie Borzęcin,
h)
wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na działkach nr 1242/5 oraz 3120/3 położonych w obrębie Przyborów,
i)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Borzęcin,
j)
zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok,
k)
zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Borzęcin,
l)
rozpatrzenie skargi Nr AO.1510.3.2024 r.
m)
uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Borzęcin "Białe Ługi I"
6.
Przedłożenie sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli.
8.
Zamknięcie obrad sesji.
9.
Stosownie do art. 25 ust.3 w/w ustawy pracodawca zobowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.